Home

Home

Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

1.       Pakketten worden over het algemeen binnen 1 a 7 dagen na ontvangst van de betaling verzonden via Post.nl met track &Trace en aflevering zonder handtekening.

2.       Is het pakket groter dan de standaard verzending, word deze geannuleerd. en aangepast zodat u deze opnieuw kunt bestellen.

3.       Bepaal zelf u voorkeur voor verzending via Post.nl Extra, Wees hiervan bewust voordat u deze bezorgwijze kiest.

4.       Welke verzending u ook kiest, u krijgt van ons een track&Trace waarmee u uw pakket online kunt volgen controleer of onze mails niet in uwe spam terecht komen.

5.       De verzendkosten zijn inclusief administratie, behandeling, verpakking, vulling en frankering (o.v.b. van het gewicht en de afmetingen).
Behandelingskosten zijn vaste bedragen, terwijl vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaal gewicht en afmeting.

6.       Er wordt extra zorg besteed aan het verpakken van breekbare voorwerpen. Echter nemen wij geen verantwoordelijkheid voor de verzending wij raden wel aan om elke verzending een als aangetekend te verzenden om gedekt te zijn voor vermissing enz. niet mee eens niet bij ons bestellen.

7.       BMS onttrekt zich is hierbij en is niet verantwoordelijk op het kwijtraken van pakketten op de door u gekozen verzenkeuzen. Het is nu geheel uwe verantwoording. Advies is aangetekend en verzekerd verzenden.  

8.       Wij adviseren grote verpakking zodat het 99% onbeschadigd over komt.  

9.       Echter is het vooraf niet te bepalen of het totaal gewicht en omvang van de inhoud de regels van Post.nl niet overschrijd.

10.    Wij kiezen dan voor zekerheid en proberen zoveel mogelijk per artikel aan te passen. Om te voorkomen dat er nadien een boeten volgt van post.nl betreffende de maatgevend het pakket. Te groot of te zwaar Annuleren wij het verzenden en vragen u om het opnieuw de bestelling in te voeren met dan de juiste verzendkosten aan grote en gewicht.

11.    Brievenbuspakket. Jammer genoeg denken of lezen sommige niet welk hun verzend keuzen is en klikken maar wat aan omdat het goedkoper is.  

12.    Postverzending: Indien u keuzen het brievenbuspakketje is, maar niet past is het Helaas u fout en gaan wij over tot annulering en moeten wij de annuleringskosten c.q. administratie kosten voor ideal verrekenen en dat is €1,00. (zie voorwaarden nr-18) de terugbetaling is niet onze verantwoording na melding geannuleerd de verrekening gaat via de gekozen betaaloptie en kan een dag langer deuren.

13.    Mocht er een verpakking beschadigd zijn en vertrouwt u het niet? Maak dan eerst een foto van de doos en die schade en maak de verpakking open in het bijzijn van de postbode. Indien het product stuk c.q. beschadigt is accepteer de zending dan niet dan terug afzender. Achteraf terugsturen dus na ontvangst wordt door ons niet aangenomen. Laat altijd de postbode op het pakket melding maken van de schade.

14.    Op alle aan geboden producten waarvan wordt aangegeven dat het een "op=op", gebruikt artikel, of opruiming, kunt u niet terugzenden hier telt onze regel koop is koop en anders niet kopen.

15.    Nogmaals Let op: Indien WIJ akkoord gaan met terugnamen. Wij vergoeden alleen de verkoopprijs en niet de verzendkosten omdat het duidelijk word omschreven wat het artikel is.

16.    Niet mee eens? koop het dan a.u.b. niet bij ons. Zie onze voorwaarden.