Home

Home

Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

Pakketten worden over het algemeen binnen 1 a 3 dagen na ontvangst van de betaling verzonden via Post.nl met tracking en aflevering zonder handtekening.

Echter moeten wij nu nieuwe verzendkosten aanmaken omdat de pakketten totaal geen 5 cm groter mag zijn, die kosten worden dan indien groter afgerond naar boven als voorbeeld €15 euro per pakket. 

Als u de voorkeur geeft aan verzending via Post.nl Extra met vereiste handtekening, zullen er extra kosten in rekening worden gebracht. Wees wel bewust er van voordat u deze bezorgwijze kiest.

Welke verzending u ook kiest, u krijgt van ons een trackingnummer waarmee u uw pakket online kunt volgen.

De verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering (o.v.b. van het gewicht en afmetingen). Behandelingskosten zijn vaste bedragen, terwijl vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaal gewicht en afmeting.

We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. LET OP We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, helaas voor elke bestelling zullen dan verzendkosten in rekening worden gebracht. Indien er per ongeluk twee verschillende bestelling zijn kunt u verzoeken om annulering van beide en dan opnieuw de bestelling doen waardoor de producten als een totaal gemaakt kan worden.

Uw pakket wordt wel op u eigen risico verzonden, er wordt extra zorg besteed aan breekbare voorwerpen.

Onze dozen zijn groot genoeg om uw artikelen goed beschermd te kunnen verzenden.

Wij verzenden alleen in doos omdat wij dan zeker ervan zijn dat die door u of medeverantwoordelijke word aangenomen. Wettelijk is Post verzending geheel voor verantwoording van Post.nl Indien wij deze hebben afgegeven trekken wij verders onze verantwoording van weg.

Mocht er een verpakking beschadigd zijn of u vertrouwd het niet? Maak dan eerst een foto van de schade en maak de verpakking open in het bijzijn van de postbode.  Indien het product stuk c.q. beschadigt is accepteer de zending dan niet. Achteraf terug sturen wordt door ons niet aangenomen. laat altijd de postbode op het pakket vermelden van de schade.

Alle producten waarvan word aangegeven dat op=op of opruiming is of gebruikt?  kunt u terug zenden door middel van onze akkoord mail. Uiteraard op uwe eigen verzendkosten, er word zeer zeker door ons geen verzendkosten vergoed. Wij verrekenen  dan ook alleen met 10% vermindering van de aankoopkosten als zijnde omzet administratiekosten.

Nogmaals Let op! wij vergoeden alleen de verkoopprijs (op nieuw) en niet de verzendkosten omdat het duidelijk word omschreven wat het artikel is.

Niet mee eens? koop het dan a.u.b. niet bij ons. Zie onze voorwaarden.