Home

Home

Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

  • Pakketten worden over het algemeen binnen 1 a 3 dagen na ontvangst van de betaling verzonden via Post.nl met track&Trace en aflevering zonder handtekening.

  • Is het pakket groter dan de standaard verzending, dan worden de extra kosten in rekening gebracht.

  • Geeft u voorkeur aan verzending via Post.nl Extra, met vereiste handtekening, zullen er extra kosten in rekening worden gebracht. Wees hiervan bewust voordat u deze bezorgwijze kiest.

  • Welke verzending u ook kiest, u krijgt van ons een track&Trace waarmee u uw pakket online kunt volgen controleer of onze mails niet in uwe spam terecht komen.

  • De verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering (o.v.b. van het gewicht en de afmetingen).
    Behandelingskosten zijn vaste bedragen, terwijl vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaal gewicht en afmeting.

  • We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. Mocht u per ongeluk twee aparte bestellingen hebben geplaatst, kunnen wij deze niet samenvoegen en zullen er twee maal verzendkosten in rekening worden gebracht. Doe in dit geval een verzoek tot annulering en plaats de bestelling opnieuw.

  • Er wordt extra zorg besteed aan het verpakken van breekbare voorwerpen. Echter nemen wij geen verantwoordelijkheid voor de verzending.

  • Wij verzenden alleen in doos, omdat wij er dan zeker zijn dat deze door u of een medeverantwoordelijke word aangenomen. Onze dozen zijn groot genoeg om uw artikelen goed beschermd te kunnen verzenden.
    Toch hebben wij het voor u uitgezocht en een postbusdoos inclusief komt op gemiddeld €6,- euro aan kosten Een envelop €2, maar negen van de tien keer is het product er door gedrukt stuk gevouwen of bij iemand anders in de bus beland en dat is wat u en wij niet willen. hopende op uwe begrip onze keuzen per doos.
  • Wettelijk is PostNL verantwoordelijk voor de verzending. Mocht er een verpakking beschadigd zijn, of vertrouwt u het niet? Maak dan eerst een foto van de schade en maak de verpakking open in het bijzijn van de postbode. Indien het product stuk c.q. beschadigt is accepteer de zending dan niet. Achteraf terug sturen wordt door ons niet aangenomen. Laat altijd de postbode op het pakket melding maken van de schade.

  • Alle producten waarvan wordt aangegeven dat het een "op=op", gebruikt artikel, of opruiming betreft, kunt u terugzenden door middel van onze akkoord mail. U krijgt de verzendkosten niet vergoed. Wij verrekenen dan ook alleen met 10% vermindering van de aankoopkosten als zijnde omzet administratiekosten.

  • Nogmaals Let op: wij vergoeden alleen de verkoopprijs (op nieuw) en niet de verzendkosten omdat het duidelijk word omschreven wat het artikel is.

  • Niet mee eens? koop het dan a.u.b. niet bij ons. Zie onze voorwaarden.