Home

Home

6-6-2019; vandaag maar weer eens aan het herinrichten geweest van de webshop. Er bleek te veel artikelen te zijn 22.000 waar merk of type niet van vermeld stond, dit is veroorzaakt door het niet mee kopiëren van de oude webshop naar de nieuwe. Er was niet naar gekeken voorlopig zijn wij dus nog bezig met het deactiveren.

22-4-2019: achteraf hebben wij ontdekt dat er geen mailverkeer uit de webshop ging. hieraan zijn wij nu aan het werken. onze excuses voor het geleden ongemak.

21-4-2019: op vele vragen probeer ik het nogmaals uit te leggen. De standaard pakketzegel van post.nl is €6,95. Hier gaat het alleen om de postzegel.     Maar word de verpakking, de adres sticker, de verpakking, maar ook de transport naar aflevering adres post.nl vergeten. Om die kosten deels wat lichter te maken reken wij €0,55  meerprijs. niet mee eens kan ik daaraan niets doen.

26-3-2019: POST.NL WORD SCHERPER OP DE AFLEVERING VAN DE POST PAKKETTEN. Indien het pakket groter is dan 100x50x50 wordt de verzendkosten 14 a 15 euro duurder. Wij worden verplicht de maten aan te passen in de webshop net als een gewicht inclusief de totalen verpakking . Niet mee eens kan ik het mij dat best voorstellen, maar wij gaan er geen geld bijleggen. ophalen is nog altijd de beste optie.

Post.NL komt ook mogelijk op zaterdag, u krijgt van ons een tracking code, zodra het pakket is afgegeven bij Post.nl is het aan de Vervoerder de service om deze snel te bezorgen.

20-3-2019: Zoals al vermeld zijn er hier op de webshop  www.bmsparts.nl veel onderdelen op non-actief gezet Reden daarvoor was dat er geen locatie was of dat er geen foto was of dat de voorraad niet overeen kwam. Wij gaan voor duidelijkheid dus nemen zo min mogelijk risico’s dat u ontevreden zou zijn.

19-3-2019: Benaming per product zijn over het algemeen hetzelfde net als het product, echter de productie is van verschillend merk net als de garantie en of kwaliteit, ook de verkoopprijs fabrikant als importeur is verschillend vergelijk dus altijd het product en merk fabrikant voor dat u oordeelt wat goed of slecht is duur of goedkoop.

aangepast 20-3-2019 Uitleg Annulering;

1e. Meest voorkomende rede voor annuleren de bestelling is dat de locatie niet bekend is.

2e. Het gewicht of de maat niet correct is waardoor er te kort aan verzendkosten ontstaan en daardoor bij post.nl deze geweigerd word, uitzondering voor verzenden indien de aankoopkosten voldoende winstgevend is voor BMS zijn de extra verzendkosten voor BMS.

3e. Het product schade heeft is het verplicht deze te vermelden voor aankoop of niet overeen komt met de unieke foto, moeten wij om juridisch rede ons indekken en de verzending weigeren mits met u anders zijn overeengekomen door mail verkeer.

4e. Het product bedrag te sterk afwijkt is dan de waarde mag zijn, deze word op onze website ook beschreven dat door vele aanpassingen gecorrigeerd worden.