Home

Home

13-08-2019;  Indien de onderdelen zijn aangekocht, maar het doel anders is dan wij hebben vermeld, nemen wij dit product niet terug en valt het onder testmateriaal.

Testmateriaal is voor ons om het uit te proberen of de werking c.q. pasvorm van het product gelijk is, maar niet door ons is verantwoord. Wij gaan alleen op serieuze handelingen in wanneer het product goed is omschreven en ook de gebruik normen goed zijn en van ons uit geen fout is gemaakt, zijn na bezwaar maken per mail zoals in onze voorwaarden is vermeld pas geldig. indien wij fouten hebben gemaakt is de beoordeling nadien verantwoord.

6-6-2019; vandaag maar weer eens aan het herinrichten geweest van de webwinkel. Er bleken teveel artikelen te zijn, 22.000 waar merk of type niet van vermeld stond. Dit is veroorzaakt door het niet mee kopiëren van de oude webwinkel naar de nieuwe. Er was niet naar gekeken. Voorlopig zijn wij dus nog bezig met het de-activeren.

achteraf hebben wij ontdekt dat er geen mailverkeer uit de webwinkel ging. Hieraan zijn wij nu aan het werken. Onze excuses voor het geleden ongemak.

21-4-2019: op veler verzoek probeer ik het uit te leggen. De standaard pakketzegel van post.nl is €6,95. Hier gaat het alleen om de postzegel. Maar word de verpakking, het adres sticker, de verpakking, maar ook het transport naar aflevering adres post.nl vergeten. Om die kosten deels wat lichter te maken reken wij €0,55 meerprijs. Niet mee eens kan ik daaraan niets doen.

26-3-2019: POST.NL WORD SCHERPER OP DE AFLEVERING VAN DE POST PAKKETTEN. Indien het pakket groter is dan 100x50x50 wordt de verzendkosten 14 a 15 euro duurder. Wij worden verplicht de maten aan te passen in de webwinkel net als een gewicht inclusief de totalen verpakking. Niet mee eens kan ik het mij dat best voorstellen, maar wij gaan er geen geld bijleggen. Ophalen is nog altijd de beste optie.

Post.NL komt ook mogelijk op zaterdag, u krijgt van ons een tracking code, zodra het pakket is afgegeven bij Post.nl is het aan de Vervoerder de service om deze snel te bezorgen.

20-3-2019: Zoals al vermeld zijn er hier op de webwinkel www.bmsparts.nl veel onderdelen op non-actief gezet. Reden daarvoor was dat er geen locatie was, dat er geen foto was, of dat de voorraad niet overeen kwam. Wij gaan voor duidelijkheid, dus nemen zo min mogelijk risico’s dat u ontevreden zou zijn.

19-3-2019: Benaming per product zijn over het algemeen hetzelfde net als het product, echter de productie is van verschillend merk net als de garantie en of kwaliteit, ook de verkoopprijs fabrikant als importeur is verschillend. Vergelijk dus altijd het product en de merkfabrikant voor dat u oordeelt wat goed of slecht is duur of goedkoop.

Aangepast 20-3-2019 Uitleg Annulering;

Meest voorkomende rede voor annuleren de bestelling is dat de locatie niet bekend is, het gewicht of de maat niet correct is, waardoor er een tekort aan verzendkosten ontstaat. Hierdoor wordt de verzending bij PostNL geweigerd. Indien de aankoopkosten voldoende winstgevend zijn voor BMS, dragen wij de extra verzendkosten.

Heeft het product schade, of komt deze niet overeen met de unieke foto, dan bent u verplicht deze te vermelden voor de aankoop. Wij moeten ons om juridisch reden indekken en de verzending weigeren mits met u anders is overeengekomen door mail verkeer.