Home

Home

Onder aangepast op D.D. 07-03-2024 7:00 uur.

BMS bv

Signaal 21.

1446wt Purmerend

0299-463608 van 8 tot 12 uur (slecht bereikbaar).

KvK: 59605634 (bv)

www.bmservice.nl

info@bmservice.nl

DAS/ RDW/ SRN erkend.

Ons is verplicht melding van datum van aanpassing. Opmerking pagina’s hebben een watermerk. Bij de factuur toegevoegd een compacte overzicht de voorwaarden mocht die onverhoopt niet geleverd zijn kunt u deze kopiëren. 

MENSEN LEZEN NIET, MAAR GEVEN WEL AAN ONZE VOORWAARDEN TE HEBBEN GELEZEN! STOM JA.

Hier even in het kort meest voorkomende voorkomende blokken; 

1-Nieuw retour. Geen retour na 14 dagen. Retour kan ja, maar daar zitten wel onze voorwaarden aan verbonden. Nieuw: is het niet welk u verwacht had? Kan bijna niet gezien de voldoende beschrijving en mogelijk opvraag van gegevens. Dus kan wel terug zonder enkele vergoeding van verzendkosten. Is het product elektronische of voor snelheid of voor het doel een probleem op te sporen? Kunnen niet retour hier staat dan ook duidelijk bij vermeld of het wel/niet retour kan. Garantie is bij ons zoals de fabrikant wenst. Hier niet mee eens niet bij ons kopen. Indien BMSPARTS iets verkeerds heeft verzonden wordt het geheel vergoed. Indien er bij de aankoop vermeld staat dat dit artikel speciaal voor u besteld is, is er geen spraken van retour, garantie is wel zoals vermeld bij het artikel. Geen retour op = op/ geen retour na 14 dagen BMSPARTS is niet verantwoordelijk voor foutieve montage of gevolgen ervan. Retours worden uiteraard door ons nagezien of gebruikt is en op vergelijking onze gegevens voordat wij vergoeden, hierover is niet de discussiëren, dan alleen via een rechter in de woonplaats van BMS BV.

 Apart bestelde producten kunnen niet geannuleerd worden of retour. 

Indien niet met onze voorwaarden eens niet bij BMS kopen.

1-GEEN GARANTIE;

2-WEL  GARANTIE;

3-BETALING:

4-VERZENDEN:

5-AFHALEN:

6-BESLIST GEEN RETOUR:

7-Letop! ANDERS:

8-Accu garantie

BMS BV Originele voorwaarden

1-GEEN GARANTIE; GEEN garantie op de algemene Electrische onderdelen nieuw/ gebruikt (zie 1*) GEEN garantie op producten die niet voor andere merken/type gebruikt worden zowel als nieuw onderdelen. GEEN garantie op ondeskundig gebruik of gevolgen daarvan. GEEN garantie op verkeerd bestelde producten tenzij BMS deze verkeerd geleverd heeft. GEEN garantie op producten die bedoeld zijn voor testen of zoeken naar probleemoplossing. GEEN garantie op producten die aangenomen zijn van vervoerder met beschadigde verpakking. GEEN terugnamen van producten die niet zijn voorzien van BMS-kenmerk en foto. GEEN garantie op producten die bedoeld zijn om op te voeren van vervoermiddel. GEEN garantie indien geen levensduur bekend is.  GEEN garantie indien fabrikant anders beslist.

 2-WEL GARANTIE; Wel garanties indien door BMS het productie stuk heeft geleverde in een onbeschadigde verpakking. Wel garanties indien de levensduur meer dan 1 maand verwacht mag worden o.v.b. van gebruikte onderdelen. Wel garanties op teruggaven van aankoopbedrag indien na terug ontvangst en gemaakt overeenkomsten voldoet die gemaakt zijn voor de verzending. Wel garanties op verkeerde geleverde producten door BMS op retour aankoopbedrag en verzendlabel indien het om een verzend product gaat. Wel garantie indien de fabrikant dat ook specifiek heeft vermeld. garantie op accu zie NR8-Accu   

3-BETALING: U koop bij BMS vrijwillig een nieuw/ gebruikt product na uwe keuzen. U bepaalt zelf welke verzendkeuzen per iDeal of eigen bank door die keuze te gebruiken bij opmaak onze instellingen. Zodra wij de bevestiging hebben van de bank dat de betaling is gedaan, gaan wij over tot het voorbereiden van de bestelling. Heeft u betaald en aangegeven dat u de bestelling komt afhalen wordt deze niet verzonden ook niet gratis. De mogelijkheid kan zijn dat u de verkeerde optie heeft gemaakte en toch liever heeft dat u het verzonden wil hebben. Dat kan indien u per e-mail aangeeft krijgt u van ons de betaalmogelijkheid.

4-VERZENDEN: Indien BMS  u bestelling hebben gesorteerd/ klaargemaakt is het nagezien, goed verpakt in ruime doos om schade te voorkomen. BMS geeft u automatische door dat die bestelling is verzonden en wel naar een PostNL inleveradres. U krijgt achteraf van PostNL zelf automatische hiervan bericht een track & tracé code mits u E-Mail correct is. BMS kan er niets aan doen als u e-mail verkeerd is doorgegeven waardoor u van PostNL de automatische een track & tracé code niet kan doorgeven. De keuzen van verzendmogelijkheid c.q. de vervoerder is aan U en ook de daaraan gebonden voorwaarden. Indien u standaard keuzen invoert? Is het pakket onder GEEN enkel voorwaarden verzekert. wat er ook gebeurt daarmee is geheel u eigen verantwoording  Indien u standaard keuzen heeft ingevoerd is BMS niet verantwoordelijk in iedere hoedanigheid voor kwijtraken van de bestelling. Hierover is niet te discuteren. De totale verzendkosten op factuur is opgemaakt door BMS om GEEN onkosten te hebben de verzendkosten deze zijn inclusief verpakking, Administratie, aflevering PostNL adres. BMS bepaalt zelf in welke verpakking de bestelling wordt verzonden met de voorwaarden van u gekozen verzendt zegel. Brievenbuspakket die op E-mail verzoek u wil ontvangen moet apart betaald worden hiervan krijgt u antwoord per E-mail van BMS. Artikelen C.Q. Bestelling kunnen op voorhand niet retour zonder akkoord van BMS.  U heeft van BMS het recht het pakket welk zichtbaar is beschadigd per direct niet te aanvaarden bij de vervoerder. Achteraf klagen kan een taboe worden Indien de vervoerder niet met u de schade gaat bekijken in de does. Indien de schade object is afgeplakt is het ons al bekent en kunt u het aannemen, mocht er toch anders zijn graag eerst een duidelijke foto van product in de juiste positie in de doos maken.

 5-AFHALEN: Indien u heeft gekozen om de bestelling te komen afhalen betekend dat U GEEN verzending wenst. Indien na 6 weken de bestelling nog niet heeft afgehaald zonder voorkennis dan heeft u automatisch afstand gedaan en mag BMS het verbeurt worden, U geeft BMS-toestemming het product terug op de website te plaatsen en de aanbetaling c.q. handgeld voor het product over te maken aan een goed doel die BMS dat schikt met aftrek onkosten. Hier over is GEEN discussie meer mogelijk dan alleen de ingang zeten van een procedure bij de rechter in de woonplaats van eigenaar BMS. Wij attenderen u dat u heeft aangevinkt de voorwaarden te hebben gelezen en ermee akkoord te zijn. Indien niet mee eens dat niets bij BMS kopen.

 6-BESLIST GEEN RETOUR: Indien het onderdeel “gebruikt of nieuw” betreft is er GEEN spraken om te routeneren zonder “herroeping formulier”. Heeft u een nieuw product besteld, maar wel gemonteerd gehad? Is er totaal GEEN spraken van retour zenden. Ontbreken er de door BMS aangebrachte markeringen of komt het geheel niet overeen met onze gemaakte foto op datum van verzenden, is GEEN spraken van vergoeding. Apart bestelde producten kunnen niet geannuleerd worden of retour. Garantie is fabriek bepalend zie 1-/  2-

7-Letop! ANDERS: Op alle voorwaarden regels zijn wij ter bescherming voor beide partijen overeengekomen met aanvaarde en onderteken c.q. aanvinken van de bestelling en is het door u gelezen de voorwaarden en dat u tevens de toestemming verleend uwe gegevens te mogen gebruiken. Het niet mee eens met onze voorwaarden dan niets bij BMS kopen. De voorwaarden wordt automatische verzonden nadat de bestelling is aangemaakt.  De geplaatste foto’s kunnen van uiterlijk verschillen net als de kleur en als voorbeeld gesteld. Aan geplaatste informatie mag GEEN rechte ontleend worden. Onderdelen zijn alleen aangeboden welk de informatie aangeeft (zie 2*).  BMS distantieert zich van grammatica/ spelfouten/ verkoopprijzen die elders anders zijn/ vervoerders/ of uitspraken op forums.   Indien er aanpassing zijn in deze voorwaarden wordt het met datum aangepast. Bij BMS zijn opmerkingen/ tips/ suggesties welkom aub per E-mail.  Zie voor vragen Zie voor herroeping formulier Zie voor bankzaken en adres.

8-Accu 

BMS is niet verantwoordelijk voor de door u foutieve montage of gevolgen daarvan.

Accu: 1.       Op accu’s is bij ons 18 maanden garantie onder onze voorwaarden.  2.       Indien accu problemen dient de accu op het voertuig bij BMS te worden getest op welk de oorzaak is.  3.       Accu Testte mag bij een erkend collega-bedrijf gedaan worden, maar niet worden vervangen voor een eigen of ander merkaccu. Het bedrijf mag op zijn/haar schriftelijke verzoek een nieuwe accu claimen door middel van foto onze accu en kenmerk en datum. Demontage en Montage kosten zijn wel voor u zelf.

De winkel op signaal 33. 1446wt. Purmerend is definitief gesloten. Het afhaal adres is o.v.b. E-Mail. Signaal 35. 1446WT. Purmerend. Uitleg *

1-*Electrische onderdelen. U oude onderdelen zijn bij u niet voor niets stukgegaan, dit mogen wij aannemen. Door nieuwe of gebruikte goed werkende te leveren kan door diezelfde oorzaak ook stuk gaan. Dan is het niet onze schuld iets stuk te hebben geleverd.

2-*Onderdelen zijn alleen aangeboden welk de informatie aangeeft, indien de omschrijving koplamp is betekend niet dat wij het over een fitting of lamp hebben. Het luchtfilter kan een filter ontbreken. Een carburateur moet ten alle tijden zijn nagezien voor montage er kan vuil in zitten of sproeiers dicht zitten en anders zijn. Benzinetank of olietank kan op de afbeeld een vlotter zitten maar is niet genoemd dus ook niet u eigendom. Wat betekend dat het er wel of niet nog op zit of werkt. 

Prijzen en afbeeldingen
Prijs en typ fouten voorbehouden.
Shop prijzen zijn inclusief 21% BTW. Exclusief van BTW zijn gebruikte onderdelen.