Koppeling drukveerlagers

Lagers zijn er in verschillende soorten indien je een open lager wil hebben en je kunt in die maat alleen een gesloten lager vinden met een rubber kern kun je die er uithalen een metalen ook maar gaat even wat moeilijker 

Indien de onderdelen zijn aangekocht, maar het doel anders is dan wij hebben vermeld, nemen wij dit product niet terug en valt onder testmateriaal.

Heeft u vragen omtrent dit artikel vermeld die met artikelnummer via deze button  VRAGEN

  • torsion controller koppeling. drukveer kymco peugeot piaggio Malossi...

    PRODUCTBESCHRIJVING

    TORSION CONTROLLER

    Wentellagers koppelschotel voor variator contrast voorjaar
    Een geheim Malossi race afdeling
    Licht, ideaal: een technologie extract in zijn eenvoud, design en formule van de materialen worden geregistreerd.
    Abstracte uit van Malossi Techniek R & D-afdeling archieven
    CVT transmissie systemen.
    Hoofdstuk:
     contrast voorjaar.
    Doel
    Pull down trillingen en de werking van het systeem stabieler te maken bij elk toerental en temperatuur.
    Ontwerp pad
    We hebben overwogen zowel op theoretische en praktische basis alle bestaande koppelschotel systemen: kogels, rollen en radiale glijden vijfde wielen van metaal type. Alle tests gaf onbevredigende resultaten. We hebben prototypes met alternatieve systemen, metallic type, zonder enige positieve resultaten. Pas na uitputting van laboratorium-en renbaan tests hebben we uiteindelijk komen tot torsie controller design.
    Thesis
    De bovengenoemde component lost de volgende problemen.
    Tijdens versnelling curve bereik van de bus van de beweegbare katrol (koppel rijden) dia's in de aangedreven poelie in axiale weg langs vaste naaf, een kleine rotatie die een torsie geeft om het contrast voorjaar. Soms is de lente verliest zijn positie, terwijl schurende op de schoen-houder plaat, metaal tegen
    metaal; sommige anderen, de lente blijft steken in zijn positie waardoor sommige ongeluk anders contrast krachten.
    Tweede probleem: centrifugale krachten veroorzaakt bij hoge toerentallen van invloed op de veer die daardoor verbogen en dreigt te raken als om grote trillingen te creëren, erg vervelend voor de bestuurder als gevaarlijk voor de motor en, bovenal, waardoor onvast de versnelling curve.
    Gevolg
    We hebben het project goedgekeurd met groot succes na strenge tests bij R & D-afdeling en op de renbaan op alle onderzochte scooter modellen.
    €6.90
  • torsion controller koppeling. drukveer minarelli hor+vert malossi 2512827

    PRODUCTBESCHRIJVING

    TORSION CONTROLLER

    Wentellagers koppelschotel voor variator contrast voorjaar
    Een geheim Malossi race afdeling
    Licht, ideaal: een technologie extract in zijn eenvoud, design en formule van de materialen worden geregistreerd.
    Abstracte uit van Malossi Techniek R & D-afdeling archieven
    CVT transmissie systemen.
    Hoofdstuk:
     contrast voorjaar.
    Doel
    Pull down trillingen en de werking van het systeem stabieler te maken bij elk toerental en temperatuur.
    Ontwerp pad
    We hebben overwogen zowel op theoretische en praktische basis alle bestaande koppelschotel systemen: kogels, rollen en radiale glijden vijfde wielen van metaal type. Alle tests gaf onbevredigende resultaten. We hebben prototypes met alternatieve systemen, metallic type, zonder enige positieve resultaten. Pas na uitputting van laboratorium-en renbaan tests hebben we uiteindelijk komen tot torsie controller design.
    Thesis
    De bovengenoemde component lost de volgende problemen.
    Tijdens versnelling curve bereik van de bus van de beweegbare katrol (koppel rijden) dia's in de aangedreven poelie in axiale weg langs vaste naaf, een kleine rotatie die een torsie geeft om het contrast voorjaar. Soms is de lente verliest zijn positie, terwijl schurende op de schoen-houder plaat, metaal tegen
    metaal; sommige anderen, de lente blijft steken in zijn positie waardoor sommige ongeluk anders contrast krachten.
    Tweede probleem: centrifugale krachten veroorzaakt bij hoge toerentallen van invloed op de veer die daardoor verbogen en dreigt te raken als om grote trillingen te creëren, erg vervelend voor de bestuurder als gevaarlijk voor de motor en, bovenal, waardoor onvast de versnelling curve.
    Gevolg
    We hebben het project goedgekeurd met groot succes na strenge tests bij R & D-afdeling en op de renbaan op alle onderzochte scooter modellen.
    €6.90