Home

Home

*Gecorrigeerd Voorwaarden en Aangepast op 24-11-2021

* Achteraf betalen kan nu ook bij BMS er zal alleen een mogelijkheid zijn bij een minimaal bedrag. Dit hebben wij zo geregeld dat u in ieder geval bij ons het vertrouwen heeft geen nep winkel te zijn

Gigantische onduidelijke lange lappen wettelijke voorwaarden teksten die nooit gelezen worden door de consument mits er een jurist of rechter zich daarover buigt.

Het kan makkelijk en veel duidelijker. 

De wet is duidelijk in webwinkel kopen en binnen 14 dagen ongeacht opgaven van reden van terug steuren. Dit Is belachelijk dat wij als ondernemer dan ook die verzendkosten terug moeten betalen. Niet eens met onze voorwaarden niets bij ons kopen.

De wet omtrent de webwinkel spreekt van duidelijkheid informatie bij elk artikelen en in de websiteovereenkomst. In deze overeenkomst sluit U af dat U door akkoord te gaan met de onze hier vastgestelde voorwaarden dat u onze voorwaarden leest c.q. gelezen hebt voordat je op enter drukt en vast hebt gesteld door de betaling.  Bij instemming onze voorwaarde is hierdoor de wet en met haar regels komen te vervallen.

Bij ons moet je dus niet wezen met bestellen omdat het lekker makkelijk is. Niet eens met onze voorwaarden niets bij ons kopen.

 

Onze voorwaarde is:

 

1.      Onderdelen worden altijd in rijrichting bepaalt wat links en rechts is. 

2.       Het product bij ons kan/ wordt met regelmaat ook gebruikt in onze werkplaats, Dit betekent dat de aangegeven voorraad 50% mogelijk niet correct is, De her bestelling zal dan ook meteen ingegaan, maar kan een dag langer duren. 

3.       Koop van nieuwe onderdelen is de garantie zoals het bij het product vermeld staat.

4.       Uitgesloten van garantie zijn 90% elektronische artikelen, mits! De fabrikant anders bepaald. Reden is dat het vervangen niet voor niets wordt gedaan dus kan een vervangende artikel daardoor ook stuk gaan (sluiting). Elektronische producten CDI, Bobine, Relais, pompen, enz. kunnen dus niet retour worden genomen. Reden is het zo dat wanneer er kortsluiting in de scooter motorfiets zit, dat dat direct kan resulteren in het ‘’opblazen’’ van het nieuwe elektronisch product.   Het product is tijdens fabricage getest en voor het verlaten van de fabriek nogmaals voor in de verpakking te doen. Verf, spuitbussen  c.q. vloeibare producten. Het product is dus zonder schade ons pand verlaten er is dus niet over te discussiëren. 

5.       Garantie op de accu is alleen bepalend door te doormeten vanaf het voertuig in onze werkplaats van BMS, de garantie is 16 maanden vanaf factuurdatum. Testen met uitzondering is door te laten doormeten bij een erkend motorfiets scooter/motorfiets bedrijf met verklaring van dealer. 

6.       Koop van gebruikt is koop = koop en kan niet terug.

7.       Nieuw product kunnen niet zonder het invoeren van gehele herroepingsformulier en dan nog wordt het door ons bepaald. Dus antwoord na herroepingsformulier is wel bepalend.

8.       Wij gaan zeer beslist geen verzendkosten vergoeden mits! Er door ons een fout is gemaakt.

9.       Op onze gebruikte onderdelen is nimmer garantie en zeker geen levensduur te verwachten, onderdelen kunnen moeten worden schoongemaakt, opnieuw gelagerd moeten worden en moeten worden gesmeerd, het onderdeel mag nooit klakkeloos zonder nazien worden gemonteerd.

10.   Wij proberen op gebruikte onderdelen zoveel mogelijk als vergelijking het framenummer met minimaal 6 posities te vermelden, afwijken hiervan is uwe verantwoording. Niettemin zullen er op de gebruikte onderdelen niet vermelde sq. noemenswaardig gebruiker sporen kunnen zitten. Het product is op dit moment goed bevonden en valt niet over te discussiëren.

11.   Indien u ingevoerde verzendkeuzen in strijd is met de aflevering c.q. afwerking van verzenden dus gevolgen?  Betreft BMS hieraan geen schuld. Voor de duidelijkheid is dat niet wij bepalen hoe POST NL het pakket behandeld. Indien het pakket beschadigd is hebben wij dat niet zo verzonden en dient u in het bijzijn van de postbode het pakket na te zien en te weigeren bij schade van het product. Het nadien terug zenden wordt door ons niet aangenomen en beschouwd als eigenschuld.

12.   Verzend optie; nogmaals kiest u voor het onverzekerd, niet aangetekend verzenden, zijn wij nimmer verantwoordelijk voor schade of zoekraken. (Kiest u voor via het brievenbuspakket, heeft POST NL algemeen zijn vaste regels, te groot, of te zwaar, wordt de verzender hiervoor verantwoordelijk gesteld en zal moeten bij betalen (Boeten). Betreft het dan een annulering en kost het u 1 euro administratiekosten.   Wij zijn acuut gestopt met het verzenden van brievenbus pakketten. Rede is dat mensen niet lezen welke voorwaarden er is. 

13.   Indien u keuzen van bankieren iDeal is geweest en er een betaling teruggedaan moet worden en is het aan iDeal hun administratie en niet van ons.

14.   Elk onderdeel behoord met verstand en kennis van zaken gedemonteerd en gemonteerd te worden met het daarvoor bestemde gereedschap en vakkundigheid.

15.   Producten welk gebruikt kan worden om het eigenproblemen op te zoeken of om te testen? Vervalt iedere vorm van garantie indien deze uit de verpakking is geweest of de zegel is verbroken.

16.   Onderdelen die voor u worden apart besteld is, zoals aangegeven kunnen niet retour. Deze worden u verplicht afte nemen zoals het bestelcontract is opgesteld.

17.   Onderdelen die worden aangegeven met op=op of opruiming is terugzenden ervan niet mogelijk, ook geld dit voor artikelen waar korting is gegeven.

18.   Het gebruikte artikel welk is beschreven als bijvoorbeeld luchtfilterhuis betreft dus enkel het luchtfilterhuis (Zie de foto) en niet wat erin of nog aan vast zit. Wettelijk blijven de niet genoemde onderdelen op de foto eigendom van BMS, Maar indien door fout van BMS is en het artikel terug kan, moeten ook die onderdelen terug. 

19.   Mocht er onduidelijkheid zijn betreffende ons aangeboden artikel vraag dan eerst om nieuwe informatie of foto’s, alle foto’s van gebruikte onderdelen zijn uniek aan het product zijn. 

20.   Alle gebruikte onderdelen zijn gemarkeerd en voor verzenden nog eens gefotografeerd en alsnog vluchtig nagezien.

21.   Het product blijft minimaal een maand na verkoop op de website staan om na te zien. Ter controle van geschillen.

22. BMS neem en heeft het recht zijn of haar prijzen aan te passen en de bestelling te annuleren indien er duidelijk spraken is van een te groot verschil van  50%.

Indien niet eens met deze 22 punten? Niets bij ons kopen.

Heeft u vragen mail ons info@bmservice.nl