Home

Home

Aangepast op 16-7-2021

Gigantische onduidelijke lange lappen wettelijke voorwaarden teksten  die nooit gelezen worden door de consument mits er een jurist of rechter zich daarover buigt.

Het kan makkelijk en veel duidelijker.

De wet is duidelijk webwinkel kopen en binnen 14 dagen ongeacht opgaven van reden van terug steuren. is belachelijk dat wij als ondernemer dan ook die verzendkosten terug moeten betalen.

De wet omtrent de webwinkel spreekt van duidelijke informatie bij artikelen en in de website overeenkomst. Deze overeenkomst sluit je af door akkoord te gaan met de ons gestelde voorwaarden lees alles voordat je op enter drukt en vast hebt gesteld met de betaling. bij instemming onze voorwaarde is hierdoor de wet en regels komen te vervallen.

Bij ons moet je dus niet wezen met bestellen omdat het lekker makkelijk is. Niet eens met onze voorwaarden niets bij ons kopen.

 

Onze voorwaarde is:

1. Onderdelen worden altijd in rijrichting bepaalt wat links en rechts is.

2. Koop van nieuwe onderdelen is de garantie zoals het bij het product vermeld staat.

3. Uitgesloten van garantie zijn 90% elektronische artikelen, mits! De fabrikant anders bepaald. Reden is dat het vervangen niet voor niets word gedaan dus kan een vervangende artikel daardoor ook stuk gaan (sluiting).   

4. Koop van gebruikt is koop = koop en kan niet terug zonder  het invoeren van herroepingsformulier en dan nog word het door ons bepaald. 

5. Wij gaan geen verzendkosten vergoeden mits er door ons een fout is gemaakt.

6. Op onze gebruikte onderdelen is nimmer garantie en zeker geen levensduur te verwachten, onderdelen kunnen moeten worden schoongemaakt, opnieuw gelagerd moeten worden en moeten worden gesmeerd,  het onderdeel mag nooit klakkeloos zonder nazien worden gemonteerd, wij proberen op gebruikte onderdelen zoveel mogelijk als vergelijking het framenummer met minimaal 6 posities te vermelden, afwijken hiervan is uwe verantwoording. Niettemin zullen er op de gebruikte onderdelen niet vermelde s.q noemenswaardig gebruiker sporen kunnen zitten. Het product is op dit moment goed bevonden en valt niet over te discussiëren.

7. Indien u verzendkeuzen in strijd is met de afwerking van verzenden? Betreft BMS geen schuld.  

8. Voor de duidelijkheid is dat niet wij bepalen hoe POST NL het pakket behandeld. Indien het pakket beschadigt is hebben wij dat niet zo verzonden en dient u in het bijzijn van de postbode het pakket na te zien en te weigeren bij schade van het product. Het nadien terug zenden word door ons niet aangenomen en beschouwd als eigenschuld.

9. Indien u keuzen van bankieren iDeal is geweest en er een betaling terug gedaan moet worden is het iDeal hun administratie en niet van ons.

10.              Verzend optie; kiest u voor het onverzekerd, niet aangetekend verzenden, zijn wij nimmer verantwoordelijk voor schade of zoekraken. Kiest u voor via de brievenbuspakket, heeft POST NL algemeen zijn regels, te groot ,of te zwaar, wordt de verzender hier voor verantwoordelijk gesteld en zal moeten bij betalen (Boeten). Betreft het dan een annulering kost het u 1 euro administratiekosten.

11.              Elk onderdeel behoord met verstand en kennis van zaken gedemonteerd en gemonteerd te worden met het daarvoor bestemde gereedschap.

12.     Producten welk gebruikt kan worden om het eigenproblemen op te zoeken of om te testen? vervalt iedere vorm van garantie indien deze uit de verpakking is geweest of de zegel is verbroken.

13.              Onderdelen die voor u worden apart besteld is zoals aangegeven kunnen niet retour. Deze worden u verplicht afte nemen zoals het bestelcontract is opgesteld.

14.              Onderdelen die worden aangegeven met op=op of opruiming is terug zenden er van niet mogelijk, ook is hiervoor automatische korting gegeven.

15.             Het gebruikte artikel welk is beschreven als bijvoorbeeld luchtfilter huis betreft dus enkel het luchtfilterhuis (Zie foto) en niet wat er in of nog aan vast zit. Wettelijk blijven de niet genoemde onderdelen op de foto eigendom van BMS, Maar indien door fout van BMS is en het artikel terug kan moeten ook die onderdelen terug. 

16.              Mocht er onduidelijkheid zijn betreffende onze aangeboden artikel vraag dan eerst om nieuwe informatie of foto’s alle foto’s van gebruikte onderdelen zijn uniek aan het product.

17.              Alle gebruikte onderdelen zijn gemarkeerd en voor verzenden nog eens gefotografeerd en als nog vluchtig nagezien.

18.              Het product blijft minimaal een maand na verkoop op de website na te zien.

Indien niet eens met deze 18 punten? Niets bij ons kopen.

Heeft u vragen mail ons info@bmservice.nl